вівторок, 17 квітня 2018 р.

“ТАТКО, Я НЕ МОЖУ ПОВІРИТИ, ЩО БІЛЬШЕ НІКОЛИ НЕ ПОГОВОРЮ З ТОБОЮ!” – В ЗОНІ АТО СЬОГОДНІ ЗАГИНУВ ВОЇН ЗІ ЛЬВОВА.



Поблизу Торецька від кулі снайпера загинув боєць зі Львова з 24 бригади. Про це сьогодні під час сесійного засідання повідомив голова ЛОР Олександр Ганущин.

“Під час сесії обласної ради надійшла сумна звістка про загибель у зоні АТО нашого військовго. Від пострілу снайпера в голову загинув старший сержант Шозда Михайло Івановича.” – йдеться у повідомленні.

Мешканець Львова, старший сержант Михайло Шозда служив у складі 24-ї окремої механізованої бригади, загинув поблизу Торецька.

Про смерть батька у фейсбуку написала дочка військового Ira Savka


Татко, я не можу повірити, що більше ніколи не поговорю з тобою! Тобі ж в суботу лише виповнилося 50, ми ще не встигли його разом відсвяткувати!
Пробач мене, пробач, шо я тебе інколи не слухалась, пробач за все! Я тебе дуже люблю і любитиму завжди! Ти завжди залишишся для мене найкращим і у моїй пам’яті .

Related Posts